Nyt soi: Apulanta - Vauriot

Heti alkuun varmitus, näkyyhän teille tää teksti sellasena että sen voi lukea? Jos ei, nii tiedän vaihtaa astetta isompaan.


Eilen oli koulussa liikuntaa, sateessa 2h lenkki. Tietysti sitten se vesi tuli sisään takista niin nyt ollaan iloisesti kipeänä u__u Päätä kivistää, kurkkua särkee, välillä tulee älyttömän kuuma ja sitten kylmä mutta kuumemittarin mukaan ei lämmössä mtn häikkää. Koneella olo tuskin tekee hyvää?

No, kohta painun takaisin sängyn lämpöön.

Kattelin tässä alkuvuoden koenumeroja ja matikan 4½ lukuunottamatta(koe ole aika vaikea) on numerot toistaiseksi viimevuodelta parantuneet. Joten voi olla vielä toivoa että ainakin fysiikka/kemian numero parantuu kun kokeesta tuli jopa 7+ ja tunneilla olen ollut melko aktiivinen, oon tajunnu osittain jopa kemiallisten kaavojen tasapainoituksen.

Oon koittanu alkaa elää hitusen paremmin. Nyt mä alan joka ilta venyttelemään ainaki 5min ja mulla on jopa karkkilakko uuteenvuoteen saakka. Kaks Toffifee-pakettia odottaakin hyllyllä syöjäänsä. Katotaa jos tulisin yhtää notkeemmaks tai terveemmäks.

Pari päivää lukenut Agathan Christien Hercule Poirotin johtolangat-kirjaa ja saanen sanoa että heti alussa melko tylsä. Jospa tänään pääsisi edes 15. sivulle. Samalla oon lukenut myös Kurt Cobainin päiväkirjat-kirjaa ja todennut että siitä kirjasta puuttuu se sielu ja karisma mitä Marilyn Mansonin Helvettiin ja takaisin-kirja huokuu.


Keskustassa on avattu Citumarketin laajennus. Siellä on mm. Anttila Store, Kappahl, Seppälä sekä Aleksi 13. Voisi joku päivä lähteä käymään kunhan nenä ei enää vuoda ja kun olo tuntuu paremmalta.